Proiecte naționale

Proiect Civitas – Cuvinte care se văd, gesturi care se aud

Cuvinte care se văd, gesturi care se aud

Conferinţa de deschidere a proiectului CIVITAS  “Cuvinte care se văd, gesturi care se aud”

13 martie  – 24 aprilie 2018

Teatrul Excelsior

Sala ION LUCIAN, 16 martie 2018, ora 14.00 – 16.00

 

Conferinţa de deschidere a proiectului CIVITAS  “Cuvinte care se văd, gesturi care se aud” propune  grupului ţintă de beneficiari direcţi  – elevi, profesori, părinţi  – din cele 8 unităţi de ȋnvăţământ partenere  (Şcoala profesională Specială pentru Deficienţi de auz “Sf. Maria”, Liceul Tehnologic Special nr. 3, Scoala Gimnazială Speciala pentru Surzi nr. 1, Liceul Teoretic “Jean Monnet”, Colegiul Economic „Virgil Madgearu”, Colegiul Naţional „Emil Racoviţă”, Colegiul Tehnic „Ghreorghe Asachi”, Colegiul Tehnic de Poştă şi Telecomunicaţii „Gheorghe Airinei”) şi actori voluntari ai Teatrului Excelsior– o sesiune interactivă despre facilitarea accesului la cultură prin intermediul spectacolului teatral pentru persoanele cu deficiențe de auz.  Totodată comunitatea locală va fi sensibilizată să conştientizeze nevoile speciale ale acestora, precum şi modul specific de comunicare ȋn spaţiul educaţional. Profesorii, consilierii educaţionali, elevii, părinţii şi actorii  implicaţi sunt invitaţi la o călătorie fascinantă ȋn care graniţele dintre cele două lumi, a celor care aud şi a celor care nu aud, se şterg sub semnul artei.

Conferinţa se va încheia cu un scurt program artistic  susţinut de către elevi cu deficiență de auz din cele 3 unităţi de ȋnvăţământ speciale implicate.

Cei 75 de elevi (câte 50 de elevi cu deficienţe de auz  de la cele 3 şcoli speciale şi 25 de elevi din cele 5 unităţi de masă implicate ȋn proiect), ȋmpreună cu profesorii lor coordonatori şi susţinuţi de către

cei 17 actori voluntari ai Teatrului Excelsior, vor participa în perioada 19 martie – 13 aprilie 2018 la cursuri de formare în limbajul mimico-gestual, astfel încât aceştia să poată susţine un spectacol de teatru folosind şi limbajul mimico-gestual în cadrul Festivalului “Cuvinte care se văd, gesturi care se aud” care va avea loc pe 17 aprilie 2018, ȋn intervalul orar 16.00 – 19.00, la Sala Palatului. Cele 5 spectacole de teatru vor fi precedate de Conferinţa de ȋnchidere a proiectului şi de o expoziţie Foto Voice care va ilustra imagini din timpul atelierelor de formare.

         PROGRAM

Prezentator: Slusner Alina

  • Cuvânt de deschidere – 14.00 – 14.10
  • Liliana Toderiuc, Inspector Scolar General Adjunct, ISMB
  • Sesiune de prezentări -14.10 – 15.00
  • Paul Cimpoieru, actor – fondatorul trupei  de Teatru “Compania 9”
  • Adrian Găzdaru, Director Teatrul Excelsior
  • Florea Barbu, Lector universitar dr. Universitatea București
  • Program artistic susţinut de elevii cu deficenţe de auz- 15.00 – 15.45
  • Cor în limbaj mimico-gestual ”SEMN”– Cuvinte (Şcoala profesională Specială pentru Deficienţi de auz “Sf. Maria
  • Trupa de dans ” RITMURILE TĂCERII” – Dans cowboy (Liceul Tehnologic Special nr. 3)  –
  • Trupa de teatru gestual ”NECUVINTE” – Clovnii! (Şcoala profesională Specială pentru Deficienţi de auz “Sf. Maria”)                                                                                            
  • Trupa de acrobați “ARIPI” (Şcoala profesională Specială pentru Deficienţi de auz “Sf. Maria”)                                 
  • Trupa de dans modern “ SPRING SMILE” (Şcoala profesională Specială pentru Deficienţi de auz “Sf. Maria”)                                                                                                          
  • Trupa “MYM”- Horă românească (Scoala Gimnazială Speciala pentru Surzi nr. 1)          
  • Trupa de teatru gestual ”NECUVINTE” – Muzicanți din Bremen!    (Şcoala profesională Specială pentru Deficienţi de auz “Sf. Maria”)                                                                                                               
  • Discuţii – 15.45 – 16.00
  • Închiderea conferințeiIrina Domnina Radu – Inspector pentru proiecte educaţionale ISMB, coordonator proiect “Cuvinte care se văd, gesturi care se aud” – Prezentare proiect

Ziua porților deschise

Cadrele didactice și conducerea Școlii Profesionale Speciale pentru Deficienți de Auz ”Sfânta Maria” vă invită, vineri, 2 martie 2018, între orele 8:00-18:00, la ZIUA PORȚILOR DESCHISE.

Vă așteptăm cu drag!

OMEN nr. 3242 din 23.02.2018 metodologie si calendar inscriere cls. pregatitoare 2018-2019

 

CALENDAR

 Înscriere clasa pregătitoare 2018

Pregătirea înscrierii în învățământul primar special

 

26 februarie 2018

Afișarea planului de scolarizare propus, respectiv numarul de clase pregatitoare alocate, la fiecare unitate de Învățământ, inclusiv pe site-ul acesteia, daca exista, si pe site-ul inspectoratului scolar.

Afișarea, la sediul fiecărei unități de învățământ și pe site-ul acesteia, daca exista, sau pe site-ul inspectoratului scolar, pentru unitatile de invatamant care nu au site propriu, a informatiilor care permit parintilor sa cunoasca activitatea specifica clasei pregatitoare din cadrul unitatii, cum ar fi: posibilitatea organizarii procesului de invatamant in cadrul unei gradinite aflate in structura scolii sau in consortiu cu scoala, fotografii ale spatiului in care se desfasoara activitatea la clasa pregatitoare.

26 februarie 2018

Afișarea programului de evaluare a dezvoltarii psihosomatice a copiilor solicitata de parinti, in conformitate cu prevederile din Metodologia de inscrierea copiilor in invatamantul primar pentru anul scolar 2018-2019, prevazuta in anexa nr. 2 la ordin.

Afișarea unitatilor/institutiilor in care se realizeaza evaluarea dezvoltarii psihosomatice a copiilor solicitata de parinti, in conformitate cu prevederile din Metodologia de inscriere a copiilor in invatamantul primar pentru anul scolar 2018-2019 prevazuta in anexa nr. 2 la ordin.

ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL SPECIAL NU SUNT CRITERII SPECIFICE DE DEPARTAJARE A ELEVILOR CARE SE ÎNSCRIU ÎN CLASA PREGĂTITOARE 

 27 februarie – 10 martie 2018

Organizarea, in fiecare unitate de invatamant in care se desfasoara activitatespecifica clasei pregatitoare, a unei „Zile a portilor deschise”, zi in care parintii, copiii si alte persoane interesate pot vizita spatiile dedicate activitatilor claselor pregatitoare si pot purta discutii cu personalul unitatii de invatamant implicat in aceasta activitate.

În Școala Profesională Specială pentru Deficienți de Auz ”Sf. Maria”, ZIUA PORȚILOR DESCHISE  este 2 martie 2018 ( între orele 8:00-18:00)

27 februarie – 10 martie 2018

Organizarea, in unitatile de invatamant prescolar, a intalnirilor pentru informarea si consilierea parintilor copiilor din gradinita care vor fi cuprinsi, in anul scolar 2018 – 2019, in invatamantul primar.

Completarea si validarea cererilor-tip de inscriere clasa pregatitoare 2018

 26 februarie 2018

Afisarea, la sediul unitatii de invatamant si al inspectoratului scolar si pe site-ul acestora, a programului de completare a cererilor tip de inscriere in invatamantul primar.

5 martie – 23 martie 2018

Completarea de catre parinti, online sau la unitatea de invatamant la care solicita inscrierea copiilor, a cererilor-tip de inscriere. Validarea cererilor-tip de inscriere la unitatea de invatamant la care solicită inscrierea copiilor, zilnic, in intervalul orar 8,00-18,00 (luni-vineri).

Depunerea si validarea cererilor-tip de inscriere de catre parintii care solicita inscrierea copiilor la scoala speciala.

Prima etapa de inscriere clasa pregatitoare 2018

27 martie 2018

Procesarea, de catre comisia nationala de inscriere a copiilor in invatamantul primar (Comisia nationala), a cererilor-tip de inscriere, cu ajutorul aplicatiei informatice si repartizarea la scoala la care  parintii au solicitat acest lucru in cererea-tip de inscriere.

28 – 29 martie 2018

Procesarea, la nivelul unitatilor de invatamant, pe baza informatiilor din cererile-tip de inscriere si din documentele depuse de parinti, a cererilor parintilor. Validarea de catre consiliul de administratie al unitatii de invatamant a listei candidatilor admisi in aceasta faza.

Marcarea, in aplicatia informatica, a cererilor – tip de inscriere pentru candidatii admisi in aceasta faza.

30 martie 2018

Afisarea in unitatile de invatamant si pe site-ul inspectoratului scolar si al unitatilor de invatamant a candidatilor inmatriculati, a numarului de locuri ramase libere si a listei copiilor neinscrisi dupa prima etapa.

 A doua etapa de inscriere clasa pregatitoare 2018

11 aprilie 2018

Comunicarea, prin afisare la unitatile de invatamant si pe site-ul inspectoratului, a procedurii specifice de repartizare a copiilor pe locurile disponibile, elaborate de inspectoratul scolar.

Informarea Ministerului Educatiei Nationale de catre comisia judeteana/a municipiului Bucuresti, cu privire la procedura specifica de repartizare a copiilor pe locurile disponibile, in etapa a doua.

12 aprilie – 18 aprilie 2018

Depunerea cererii-tip de inscriere la secretariatul unitatii de invatamant aflate pe prima pozitie dintre cele trei optiuni exprimate pentru etapa a doua, de catre parintii copiilor care nu au fost cuprinsi in nicio unitate de invatamant in etapa anterioara sau care nu au participat la prima etapa.

Validarea cererilor-tip de inscriere la unitatea de invatamant aflata pe prima pozitie in optiunile privind inscrierea copiilor.

18 aprilie – 20 aprilie 2018

Procesarea, la nivelul unitatilor de invatamant, a cererilor-tip de inscriere depuse de parinti, aplicand procedura specifica elaborata de inspectoratul scolar.

Completarea, in aplicatia informatica, a datelor din cererile – tip de inscriere pentru candidatii admisi in aceasta etapa.

23 aprilie 2018

Afisarea la fiecare unitate de invatamant a listelor finale ale copiilor inscrisi in clasa pregatitoare.

24 aprilie – 4 mai 2018

Centralizarea si solutionarea de catre inspectoratul scolar a cererilor parintilor copiilor care nu au fost inca inscrisi la vreo unitate de invatamant.

Solutionarea de catre inspectoratul scolar a oricarei alte situatii referitoare la inscrierea in invatamantul primar, avand in vedere, cu prioritate, interesul educational al copilului.

 Înscriere în clasa pregatitoare 2018 – 2019 – ACTE NECESARE

 Pentru înscrierea copiilor la școală este necesară cererea-tip care se completează online sau la secretariatul școlii la care parintele doreste sa-si inscrie copilul.

După validarea cererii părinții vor mai depune la secretariatul școlii:

  • Copie xerox certificatul de naștere al elevului *
  • Copie xerox certificat naștere frați*
  • Certificatul de orientare școlară
  • Certificat handicap elev
  • Ancheta socială
  • Audiogramă
  • Certificat medical tip A5 cu diagnosticul elevului de la medicul ORL
  • Adeverințe de venit ale părinților
  • Copie xerox B.I. sau C.I. părinți*
  • Copie xerox certificatul de  căsătorie părinți sau hotărâre judecătorească de divorț (după caz)*
  • Copie xerox certificatul de deces părinți – dacă este cazul

*se vor aduce și actele în original la secretariatul școlii pentru autentificare.

→ Pentru regim intern aveți nevoie și de avizul favorabil al Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului (cerere la DGASPC din județul/sectorul  dumneavoastră după care se solicită avizul DGASPC sector 6 București).

 *Aceleași acte în dublu exemplar (două dosare diferite) vor fi aduse atât la secretariatul Școlii Profesionale pentru Deficienți de Auz “Sfânta Maria” cât și la asistentul social din internat (Centrul pentru Copii cu Dizabilități “Domnița Bălașa”).

 

Proiect Civitas

CIVITAS

Parteneriatul Civic pentru Educație

 

Parteneriat Civic pentru Educație, intitulat generic Comitetul CIVITAS, sub deviza „Implicați în educație”, este o inițiativă a PROEDUS – Centrul de Proiecte Educaționale și Sportive București, în parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului București, Federația Sindicatelor din Educație “Spiru Haret”, Consiliul Municipal al Elevilor, Palatul Național al Copiilor, Casa Corpului Didactic a Municipiului București, Federația Sindicatelor Libere din Învățământ și Federația Națională a Asociațiilor de Părinți din Învățământul Preuniversitar.

Scopul CIVITAS este de a încuraja și susține logistic și financiar proiecte extrașcolare, inițiate și derulate în concordanță cu obiectivele Parteneriatului Civic pentru Educație, inclusiv proiecte de anvergura implementate de catre partenerii CIVITAS.

 

PARTENERI:

· Liceul Teoretic ,, Marin Preda”

· Colegiul Naţional ,, Gheorghe Lazăr”

· Şcoala Profesională Specială pentru Deficienţi de Auz  ,,Sfânta Maria”

· Școala Gimnazială Nr.79 „Academician  Nicolae Teodorescu ”

· Școala Gimnazială ”Șerban Vodă”

· Școala Gimnazială Nr. 24

· Școala Gimnazială ”Titu Maiorescu”

Afis_Civitas_Chimia-prietena copiilor_Liceul Teoretic Marin Preda

Pliant _proiect_Civitas_Liceul Teoretic Marin Preda

 

 

 

Anunţ privind organizarea şi desfăşurarea concursului de selecţie a persoanelor participante la cursurile de formare şi la activităţile de job shadowing din cadrul proiectului Acţiunea KA1 Erasmus+ , cu titlul “Quality Education for a Safer Future of the Hearing Impaired Students, for Equal Job Opprtunities on the European Market – Ready for Future”, nr. de referinţă proiect 2017-1- RO01-KA101-036577. Informaţii suplimentare se găsesc la avizierul şcolii.

Anunt concurs selectie participanti Ready for the Future

Adresă privind rezolvarea situaţiilor conflictuale, respectiv asigurarea unui climat propice comunicării eficiente părinte – unitate de învăţământ – inspectorat

Adresa ISMB nr. 27193 din 06.11.2017 – revenire adresa ISMB nr. 22577 din 29.09.2017 -ref. art. 172_ROFUIP

Fișe de evaluare – personal auxiliar

Fisa     de     evaluare_    contabil

Fisa     de     evaluare_    secretar

Fisa     de     evaluare   _asistent_  social

Fisa     de    evaluare  _  informatician

Fisa     de     evaluare  _ administrator

Fisa_  de      evaluare_   instructori

Fisa    de      evaluare   _ infirmiera

Fișe de evaluare – cadre didactice

Concurs pentru ocuparea funcției de secretar – BIBLIOGRAFIE

BIBLIOGRAFIE SECRETAR

Anunț concurs secretară – februarie 2017

ANUNT SECRETARA

Anunt! Concurs instructor de educatie scolara

ANUNT INSTRUCTOR ED. EXTRASCOLARA

Concurs pentru postul de asistent social

ANUNȚ-ASISTENT SOCIAL 

Concurs pentru postul de mecanic intretinere

ANUNT PRIVIND OCUPAREA POSTULUI DE MECANIC INTRETINERE

Articol in revista Echo (Franta)

Articol revista ECHO_Franta (1)

Concurs – angajare secretara

ANUNȚ SECRETARA

Tabel personal angajat 2015 – 2016

Tabel sal. 2015-2016

Metodologia înscrierii în învățământul primar

Metodologia_ inscrierii_in_ invatamant primar

Locuri libere clasa pregătitoare 2016 – 2017

locuri libere clasa pregatitoare 2016-2017

Calendarul înscrierii în învățământul primar 2016

Calendarul_inscrierii_in_invatamantul_primar 2016_2017

CONCURS ANGAJARE INGRIJITOR

anunt angajare ingrijitor

CONCURS ANGAJARE ASISTENT SOCIAL

anunt angajare asistent social

FIȘĂ EVALUARE CADRE DIDACTICE 2015

Fisa_evaluare_didactic_2015

INSCRIEREA IN INVATAMANTUL PRIMAR 2015

In anul școlar 2015-2016, conform planului de școlarizare, la nivelul școlii noastre vor fi organizate:

  • o clasa pregătitoare pentru elevi cu deficiente de auz moderate şi uşoare cu un efectiv de 12 elevi
  • o clasă I pentru elevi cu deficiențe de auz moderate şi uşoare cu un efectiv de 10 elevi

Ca și în anul școlar anterior, clasa pregătitoare se organizează în școală, sălile de clasă fiind adaptate vârstei copiilor, astfel încât să permită învăţarea prin joc şi pregătirea pentru clasa I, utilizând resurse didactice și terapeutice adecvate, care ţin seama de particularitățile psihoindividuale  și interesele copiilor.

Astfel, elevii îşi vor dezvolta capacitatea de a comunica, vor învăţa să observe mediul înconjurător şi să interacţioneze cu ceilalţi copii şi cu adulţii prin jocuri didactice, activităţi în echipă, activităţi de descoperire prin desen, activități sportive. Ei vor fi îndrumaţi de cadre didactice specializate, profesori de psihopedagogie specială, profesori psihopedagogi și kinetoterapeuti pentru activitățile de terapii specifice si de compensare (terapia tulburărilor de limbaj, psihodiagnoza si psihoterapie), învățători/profesori-educatori care desfășoară activități de terapie educațională complexă și integrată, precum și cadre didactice pentru disciplinele de specialitate.

Înscrierea în clasa pregătitoare se realizează în conformitate cu prevederile Metodologiei privind înscrierea în învățământul primar 2015-2016.

  1. Metodologia privind inscrierea in invatamantul primar pentru anul scolar 2015-2016. Click aici
  2. Calendarul inscrierii in invatamantul primar pentru anul scolar 2015-2016. Click aici
  3. Școala Gimnazială Specială pentru Deficienţi de Auz “Sfânta Maria” organizează ziua porților deschise în data de de joi, 19.02.2015.
  4. Număr de telefon TELVERDE ISMB:  0 800 816 021, începând cu data de 24 februarie 2014, de luni până joi, în intervalul orar 08.00 – 16.30 şi vineri în intervalul orar 08.00 – 14.00

 

ZIUA PORȚILOR DESCHISE – 2015

ZIUA PORȚILOR DESCHISE

JOI, 19 februarie 2015

CLASA PREGĂTITOARE

Anexa 1 Calendarul_inscrierii_in_invatamantul_primar 2015_2016

Anexa 2 Metodologie_inscriere_invatamant_primar_2015_2016-1

ANUNT SELECTIE ECHIPA DE PROIECT

In perioada 10-16.10.2014, se va realiza selecţia echipei de management și de implementare a proiectului din cadrul Programului Erasmus+, Acțiunea KA2, cu titlul Innovative Technologies for Active Language Class – I-TALC, Nr. referință proiect 2014 – 1 – FR01- KA-002536

Anunt selectie I-TALC

_Anexa anunt I-TALC

ANUNȚ CONCURS SELECȚIE ECHIPA DE PROIECT

In perioada 10-16.10.2014, se va realiza selecţia echipei de management și de implementare a proiectului din cadrul Programului Erasmus+, Acțiunea KA2, cu titlul „European best practices to support children with high potential and to access training for gifted children with disabilities – Gifted (for) you), nr. Referință proiect 2014-1-RO01-KA201-002957.

Pentru detalii, apasă aici.

EVALUARE NAȚIONALĂ CLASELE a II-a, a IV-a, a VI-a

  • Ordinul nr. 3334/2014 privind aprobarea Metodologiei de organizare şi desfăşurare a evaluărilor naţionale la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a în anul şcolar 2013-2014 şi a Calendarului de administrare a acestora     AICI

 

ÎNSCRIEREA ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR 2014

În anul școlar 2014-2015, conform planului de școlarizare, la nivelul școlii noastre vor fi organizate:

  • o clasa pregătitoare pentru elevi cu deficiente de auz moderate şi uşoare
  • o clasă I pentru elevi cu deficiențe de auz moderate şi uşoare

Ca și în anul școlar anterior, clasa pregătitoare se organizează în școală, sălile de clasă fiind adaptate vârstei copiilor, astfel încât să permită învăţarea prin joc şi pregătirea pentru clasa I, utilizând resurse didactice și terapeutice adecvate, care ţin seama de particularitățile psihoindividuale  și interesele copiilor.

Astfel, elevii îşi vor dezvolta capacitatea de a comunica, vor învăţa să observe mediul înconjurător şi să interacţioneze cu ceilalţi copii şi cu adulţii prin jocuri didactice, activităţi în echipă, activităţi de descoperire prin desen, activități sportive. Ei vor fi îndrumaţi de cadre didactice specializate, profesori de psihopedagogie specială, profesori psihopedagogi și kinetoterapeuti pentru activitățile de terapii specifice si de compensare (terapia tulburărilor de limbaj, psihodiagnoza si psihoterapie), învățători/profesori-educatori care desfășoară activități de terapie educațională complexă și integrată, precum și cadre didactice pentru disciplinele de specialitate.

Înscrierea în clasa pregătitoare se realizează în conformitate cu prevederile Metodologiei privind înscrierea în învățământul primar 2014-2015:

 

Cap. IX  Înscrierea în învățământul special

 

Art. 8. – În clasa pregătitoare din învățământul special sunt înscriși copii cu cerințe educaționale speciale, care împlinesc vârsta de 8 ani până la data începerii anului școlar. La solicitarea scrisă a părinților, pot fi înscriși în clasa pregătitoare și copii cu cerințe educaționale speciale cu vârste cuprinse între 6 și 8 ani la data începerii anului școlar.

 

Art. 36. – (1) Copiii cu cerințe educaționale speciale pot fi înscriși în școlile de masă, în conformitate cu prevederile prezentei metodologii.

 

(2) În situațiile în care orientarea școlară impune înscrierea în învățământul special, părinții se adresează școlii de circumscripție sau CJRAE/CMBRAE, de la care vor primi informațiile necesare pentru înscrierea în învățământul special.

 

Art. 37. – (1) Înscrierea copiilor cu cerințe educaționale speciale în învățământul special se face direct la școala specială, cu documentele prevăzute de prezenta metodologie, la care se adaugă documentul care atestă orientarea către școala specială.

 

(2) Comisiile de înscriere din unitățile de învățământ special completează cererile-tip de înscriere direct în aplicația informatică.

 

(3) După completare, cererea-tip de înscriere este tipărită, verificată și semnată de părinte.

 

(4) Toți copiii care au orientarea școlară pentru învățământul special vor fi înmatriculați conform solicitării.

 

 

  1. Metodologia privind inscrierea in invatamantul primar pentru anul scolar 2014-2015. Click aici
  2. Calendarul inscrierii in invatamantul primar pentru anul scolar 2014-2015. Click aici
  3. Școala Gimnazială Specială pentru Deficienţi de Auz “Sfânta Maria” organizează ziua porților deschise în data de de joi, 20.02.2014.
  4. Număr de telefon TELVERDE ISMB:  0 800 816 021, începând cu data de 24 februarie 2014, de luni până joi, în intervalul orar 08.00 – 16.30 şi vineri în intervalul orar 08.00 – 14.00

 

 

SIMULARE EVALUARE NAȚIONALĂ

Marți, 18 februarie 2014 și miercuri, 19 februarie 2014, elevii clasei a VIII-a cu deficiențe moderate și ușoare  susțin Simularea examenului de Evaluare Națională la disciplinele Limba română respectiv Matematică.

Probele la Simulările Naționale încep la ora 9.oo. Elevii nu au acces în unitate după ora 8.30. Elevii de clasa a VIII-a care susțin probe de evaluare trebuie să aibă asupra lor acte de identitate (C.I. sau Certificat de naștere).

Timpul destinat elaborării lucrării scrise este de două ore din momentul deschiderii subiectelor.

Simularea examenului de Evaluare Națională se va desfășura la etajul al II-lea al unității, în sala nr. 5, sală monitorizată video. Pe etajul al II-lea este permis doar accesul elevilor care susțin Simularea examenului de Evaluare Națională.

Deoarece unitatea noastră școlară dispune de spațiu, procesul instructiv – educativ se va desfășura conform orarului, neafectând Simularea examenului.  Clasele de elevi care își desfășoară activitățile educative la etajul al II-lea în zilele de 18 și 19 februarie își vor desfășura activitatea educativă după cum urmează:

– clasa a IX-a în sala nr. 6 de la parter – atelier tipografie

– clasa a VII-a A – în sala nr. 28, de la etajul I – Atelier pictură

– clasa a VII-a B – în sala nr 22, de la etajul I – Atelier meșteșuguri

– clasa a VIII-a B – în sala nr. 29, etajul I

– clasa a VI -a B – în sala nr. 1 – etaj I

 

 

ZIUA PORȚILOR DESCHISE

Joi, 20 februarie 2014

CLASA PREGĂTITOARE

In clasa pregătitoare copiii îşi vor dezvolta capacitatea de a comunica, vor învăţa să observe mediul înconjurător şi să interacţioneze cu ceilalţi copii şi cu adulţi  prin jocuri didactice, activităţi în echipă, activităţi de descoperire, prin desen şi  experimentare.

Sala în care îşi vor desfăşura activitatea elevii clasei pregătitoar este adaptată vârstei copiilor, în aşa fel încât să permită învăţarea prin joc şi pregatirea pentru clasa I, utilizând resurse de învăţare adecvate, care ţin seama de  interesele copiilor, de particularităţile de dezvoltare psihoindividuală şi de gradul de deficienţă.

Cadrele didactice care predau sunt specializate, cu experienţă, care au participat la cursuri de formare profesională specifice clasei pregatitoare.            Materialele didactice pentru clasa pregatitoare sunt atent  selectate de psihopedagogi  pe baza principiului de învăţare activă, prin joc, pentru o dezvoltare armonioasa a copiilor care invata jucandu-se.
Pachetul curricular aferent clasei pregatitoare contine programele scolare pentru următoarele discipline: Formarea abilităţilor de comunicare,  Matematică – explorarea mediului, Arte vizuale – lucru manual, Educaţie pentru societate, Educaţie fizică, Religie, Ştiinţe ale naturii, Lumea culorilor, Secretele calculatorului, Consiliere

GALERIE FOTO

  • TELVERDE 0800816021 începând cu data de 24 februarie 2014,

de luni până joi, în intervalul orar 08.00 – 16.30 şi vineri în intervalul orar 08.00 – 14.00

Fisa de evaluare a cadrelor didactice_2014-2015

Fisa de evaluare a cadrelor didactice_2014-2015_actualizata

ÎNSCRIEREA ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR 2013

Pe această pagină veţi regăsi toate informaţiile referitoare la Înscrierea în învăţământul primar în anul 2013.

  1. Metodologia privind inscrierea in invatamantul primar pentru anul scolar 2013-2014,  aprobata prin Ordin al Ministrului Educatiei Nationale  click aici
  2. Calendarul inscrierii in invatamantul primar pentru anul scolar 2013-2014  click aici
  3. Principalele elemente cuprinse in metodologie – aici 
  4. Informatii utile pentru parinti gasiti – aici
  5. Pagina Ministerului Educatiei Nationale cu privire la inscrierea in invatamantul primar 2013 – aici.
  6. Numarul de TelVerde va fi disponibil cu data de 01.04.2013.
  7. Circumscriptii scolareclick aici (format pdf)
  8. Galerie foto unitati scolare Click aici 
  9. Precizări CMBRAE – click aici
  10. Procedura ISMB nr.9733 din 30.04.2013 inscriere in clasa I intr-o alta unitate de inv. decat cea de circumscriptie – etapa II – aici
  11. Procedura ISMB nr.9734 din 30.04.2013 inscriere clasa pregatitoare etapa II –aici
  12. Cererea-tip de înscriere în clasa pregătitoare 2013 – etapa a II-a –aici
  13. Oferta educațională clasa pregătitoare – etapa a III-a – aici

 

 

UTIL

 

fisa de evaluare a cadrelor didactice_2014-2015

Centralizator 2014 invatamant special

Fisa evaluare didactic 2013

Modificare Anexa privind Metodologia de evaluare anuala a personalului did si did aux